Ana içeriğe atla

Ben Geldim A Okur! :)

Ben o penceredeki kadın. Sevdiğinin yolunu gözleyen, filmlerde kim gelmiş diye perdeyi azıcık açıp misafiri kim diye bakan kadın. O yalnız gecelerde pencerenin önüne oturmuş gökyüzünü içine çeken kadın. Uzun yolculuklarda başını cama dayamış hayaller kuran kadın. Dışarıda oynarken çocuklar, dışarı çıkamayıp pencereden o çocukları özenerek izleyen o çocuğum bir de. Ve bir de oturmuş pencerenin önüne kucağındaki deftere bir şeyler karalayan kadın. Ben bunların hepsiyim Ne görüyorsam ve ne hissediyorsam yazmaya geldim.

Yorumlar

  1. Aaaa!!!! Geldin! :)

    O zaman tekrar hoşgeldin... :)

    YanıtlaSil
  2. Hoşbuldumm 3gencimmm :)
    Ne mutlu ettin beni! :) :*

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Hoşbuldum ama zaten vardım ;)

      Sil
  4. GFC düzelmiş?
    Eleanor hoşgelmiş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım düzelmiş evet :)
      Hoşbulduk efenim siz de hoşgeldiniz :)

      Sil
  5. Bak aklıma "kürk mantolu madonna" nın bir repliğini getirdi blog adın;
    "neden seninle bir pencere kenarında oturup konuşamıyoruz?"
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bu yorumun "kürk mantolu madonna " yıl tekrar okumam gerektiğini hatırlattı bana :)

      İnan aklıma gelseydi bu önceden bütün bu yukarıdaki sebepleri siler tek bu cümleyi yazardım. Sabahattin Ali aşkına.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İçinden Çıkılmaz Sorular

"Hep özleyebileceğini düşündüğün biri var mı?"
Bu soruyu bu gece ( sekiz temmuz ikibinonaltı) gecesi Hellotalk diye bir uygulamada tanıştığım ilk ortak noktamız mesleğimiz olan bir arkadaşım sordu. Düşünürken fark ettiğim şey kanımı donduracaktı neredeyse: artık neredeyse hiçbir şey hissetmiyordum. Sanki kalbimi -80 santigrat buzdolabına koymuşlar ve oradan çıkarmayı unutmuşlar gibi. Özlediğimi fark ettiğim çok az insan var. Özleyeceğimi fark ettiğim de...
Böyle olmak güzel geliyor kulağa ilk başta. Hep özendiğim şey diyorsun. Böyle olmam gerekli. Kariyer planları yapıyorsun, iki yıldır sevdiğin adamdan soğuyorsun, birisini "özlediğini" hissetmiyorsun, aşırı bir vurdumduymazlık var çünkü hissedemiyorsun.
Bunlar zehirlenmenin ilk adımları. Dünya bu şekilde çekilebilir geliyor kulağa ama hissetmeden, dünya en çekilmez yere bir anda dönüşüveriyor.
Küçük şeylerden mutlu olmanın, kalbin paramparça olmasına rağmen gözlerin gerçekten gülerken bir fotoğraf çekinmenin, …

Son Mektuptur!

Ah be adam ah!
Evleniyormuşsun. Evleniyormuşsun. Ev-le-ni-yor-muş-sun!
Bilmem kaç defa tekrar etmem gerekecek artık, bilmem kaç defa yüreğim kan ağlayacak. Oysa hiç böyle olmaz sanıyordum senden haber beklediğimde. Hiç böyle yıkılmaz, gözyaşımın bir damlasını bile harcamazmışım gibi geliyordu. Dedim ya haber bekliyordum senden. İçten içe biliyordum böyle bir haber alacaktım. Lakin böylesine bir kalp ağrısı hiç beklemiyordum, böylesine içten içe kavurucu olmasını. Oysa tüm kalbimle sevmiştim birini, gelsen seni ona tercih etmezdim öyle bir sevgi...
Nasıl söndürülür bu ateş, nasıl küllenir bu acı? Kaç defa gözyaşı akıtmak gerekecek ardından, kaç defa?
Sana hiç veda etmemiştim oysa her gelişimden sonra. Belki demiştim belki bir ihtimal aklına bile geliyorumdur... Oysa bu yıl öğrendim vedalar nasıl acıtır, acıdır. Keşke sarılabilseydim bir defa dahi olsa, ellerinden tutsaydım veda ederken...
Şimdi böyle, yine sahipsiz mektuplar yazarak elveda diyorum oysa...
Hoşçakal, Hoşçakal.....…

Yalnızlık düşünceleri...

Sadece o kadar ağlayabildi kadın. Asansörün 1 kat çıktığı zaman kadar çığlıklarını salabildi asansöre. Geri kalanı yasaklı, geri kalanı sadece gözyaşından oluşması gereken sessiz çığlıklardı. Bazen o şehrin kalabalığından bıkıp bir dağ başına da gitmek istemiyor değildi açıkçası. En çok da ağlamak istediği zamanlarda bu isteği bir çığ gibi içinde büyüyor, ruhunu kemiren melun bir vesveseye dönüşüyordu. Lakin arkada bırakması gereken kişilerden bazıları ayrı bir kalp sızısı oluşturacak türdendi. İki arada bir derede kalmaktan nefret ediyordu. Ruhunun bu bitmek bilmeyen sancısı, ince ince kanayan sızısı bitmedikçe kalbiyle beyni savaşmaya devam edecekti. Aslında biliyordu kadın. Ne zaman kalbiyle bir şeye karar verse olaylar sarpa sarıyor, en çözülemez en düğümlü haliyle karşısına tekrar geliyordu. Ne zaman mantığı bir işe olur diyordu, sonrasında kalbini dinlemediği için pişman olmaktan başka yapacak bir işi kalmıyordu. 
Yüzyılları biriktiremiyordu gözlerinde. Ne saklasa ne gizlese ne b…